Dan se je začel s testiranjem v matični učilnici.
Učenci obeh osmih razredov smo se najprej testirali, nato pa odšli k prvi uri pouka.
Prvo uro smo imeli po urniku, naslednjo pa smo se dobili v zgornji avli in se odpravili v tehnično učilnico. V tehnični učilnici nam je učiteljica s pomočjo dveh videoposnetkov nakazala, kaj bomo danes počeli.
Tako smo se pričeli pogovarjati o vodiku. Po tem pogovoru in razmišljanju smo pojedli malico.
Po malici nas je učiteljica poklicala in nam povedala, naj se zberemo pred večnamensko dvorano.
Vstopili smo ter se posedli na tla.
Najprej so nam razložili, kaj bomo danes počeli, nato so nam pokazali dva avtomobilčka, ki ju poganja vodik.
Na tla so postavili 6 škatel, v katerih so bile kocke ter načrti za izdelavo avta. V skupinah smo se razporedili po prostoru ter si ogledovali načrte.
Preden smo začeli, smo si morali izmisliti ime skupine.
Delo je pri nekaterih teklo bolje, pri drugih malo manj, a na koncu smo imeli pet različnih avtov.
Vsaka skupina je pred tekmovanjem dobila eno vprašanje. Imeli smo komisijo, ki je avte ocenila. Vsi smo bili na trnih, kdo bo zmagal.
Zmagala je skupina H2.
Dan smo zaključili z zahvalo, organizatorji pa so nam podarili darilo v obliki plastenke.
Anika Mugerli, 8.a